Dlouhé roky jsem toužil vytvořit značku, která by prezentovala mou volnou tvorbu. Hlavní problém byl však v tom, že jsem se žádné volné tvorbě nevěnoval. Od doby, kdy se z fotografie jakožto koníčku stal byznys, jsem volný čas pojímal víceméně pracovně. Nejintenzivnější období v rámci nekomerční tvorby bylo na konzervatoři. Rád vzpomínám na společnou výstavu Spi sladce, kde si téma každý student zpracoval po svém. Já fotil akty. Dokonce jsem si dlouho myslel, že mým hlavním volnočasovým tématem bude ženské tělo (protože kdysi bylo). Ale to jsem teď odbočil.
Cítil jsem, že za poslední roky má duše postrádá umělcko-výtvarný aspekt. Tak jsem si loni vytvořil značku Bad Coolture (slovní hrátky za tisíc, navíc je tam oxymorón 🙂 Nakoupil jsem domény, vytvořil logo, založil instáč. Nebyl jsem si úplně jistý, jaký bude mít tento brand záměr. Nabízelo se několik témat, které jsem chtěl zpracovávat: akrylové abstraktní obrazy, abstraktní fotografie, chtěl jsem fotit ženy, architekturu atd. Zkrátka jsem chtěl, aby to bylo tématicky pestré. Nechal jsem to tedy otevřené, hlavně začít tvořit.
Mám rád heslo, že základ je být jiný. Šmrncnul jsem to tedy lehce bizárem. Napadlo mě, že kdybych to vše tvořil v masce koně, mohl by to být celkem úlet. Objednal jsem masku koně a k tomu i masku zajíce… co kdyby náhodou. Ten nakonec vyhrál a byl necelý rok součástí mého tvůrčího života. Ale za jedno jsem tomuto podivnému alter egu vděčný. Začal jsem více tvořit jen tak pro zábavu. A značku Bad coolture si nechám v záloze, třeba ji jednou najdu využití.
“Zkouším, jaký bych byl influencer. Vzhledem k slabému prodejnímu potenciálu mého dekoltu jsem slevu na tatarku na eshopu ani nedomlouval. Jako mohl jsem do hry poslat ass… denně udělám ve sprše 4 dřepy, když stěrkou sjíždím zcákané sklo… tak asi příště…”